I'm beautiful in my way, cause God makes no mistakes

Hello! Sitter i vardagsrummet där Lady Gaga spelas på hög volum! :D :D
Hade dansuppvisning idag, var SÅÅÅ KUL!!!! :D :D snacka om man fick adrenalin efteråt! :D dansade i svarta lackade tights, ett svart linne och så hade jag en svart sjal hängande runt halsen :D sjalen gjorde jag och Sofia på syslöjden idag, blev faktiskt asbra! Och så blev jag ju sminkad i svart, vilket jag fortfarande är XD :D fast håret har jag satt upp i en knut, och tightsen har bytts ut mot pjamas byxor :D :D
AA, nu ska jag nog kolla på The O.C. or something XD :D
Ha en AWESOME helg, you deserve it!!
Peace & Love
Gissa vilken låt vi dansade till ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0