31/12 2011 ♥

Last day of the year, that's today ♥
Hello!
Tänkte lägga upp bilder från året som (snart) har gått, men kom på att jag kanske har över 4000 bilder or something XD så ni får nöja er med detta som jag tog idag efter vi åt lunch vid stranden :D
Men jag kan iaf tella er hur 2011 har varit för mig; jag har fyllt 15 år, jag har fått en systemkamera, åkt till Spanien ett antal gånger, börjat i 9:an, firat jul i Frankrike med pappas släckt, stressat över skolan + gymnasieval skit, åkt till London 4 tha first time, blivit ett Hungerspels fan, åkt till Rörvattnet + paddlat med resten av "årskursen" eller vad man nu säger XD, lärt känna mig själv bättre, fått 2 nya familjemedlemmar (eller vad man nu ska säga Bjarne och Philip har blivit :D), aa, det har varit mycket skratt och mycket tårar helt enkelt XD
Kommer nog sakna 2011 a bit, men vi får se vad 2012 har att erbjuda oxå :D
Ha en awesome natt people!! <3 <3 Love ya <3
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0