Yesterday I felt kinda blue

Ja, som ni ser hade vi spexfoto igår! :D jag och Hanna var smurfar och Sofia var en karatebrud! :D
Haha, det var askul! :D
I helgen var vi ju hemma hos Bjarne och rensade där, eftersom att vi ska flytta! :D :D jippie! :D :D
Haha
Och jag fick en gitarr av Philip (Bjarnes kid)! :D :D han ville typ inte ha den, så jag fick den!! :D :D
Thank you! :D
Så de senaste dagarna har jag suttit i mitt rum och spelat lite, söker låtar och ackord på internet för er som vill veta :D :D
Döpte den till Ehawee, som betyder Laughing Maiden (skrattande jungfru, jag vet, random) på indian språk! :D


Min skrivbok som är full med ackord :D :D

Igår åkte vi med vissa i klassen och paddlade kajak kl 17.30! :D det var 1:a gången för mig (tror jag iaf :D) och man fick sitta själv, så de va kul! Var lite vingligt i början, och min kajak kunde bara vända åt 1 håll, så ja, det gick sådär XD XD men sen kom läraren och så fick jag styra med rodret, och då gick det bra! :D :D
I måndags åkte jag och Jonathan in till Mölnvik (J skulle klippa sig) så jag gick runt i affärer och köpte filmerna "Sucker Punch" och "Red Riding Hood"!! :D :D har bara sett Sucker Punch, så är astaggad på att se den andra! :D :D köpte ett block med The Beatles på oxå från Bokhandeln, så jag är nöjd! :D
AA, snart ska vi ha idrott (teorilektion) så vi höres! :D
Bye
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0