Evil is a choice

Hellu alla påfåglar :D :D
Kom hem för en stund sen från frissan med ett nytt hål i örat!! :D :D :D :D
Dagen började såhär: Jag vaknade vid 8.20 (ställde klockan XD) och gick upp vid 9 XD sen väckte jag Jonathan och så gjorde vi i ordning oss för att ta en buss som gick vid 10 :D men sen ringde mamma och sa att vi skulle ta en buss som gick vid 10.35 istället, så då satt jag ute med mina nya solglasögon och läste i solen :D :D
Sen fick vi springa ner till bussarna, och så kom vi fram till Skogsbo vid typ 10.55 :D sen drog vi snabbt till frissan (vi skulle vara där vid 11) och när vi kom dit började frisörskan att klippa Jonathan och sen mig och sen så tog hon hål i örat på mig XD XD det gjorde inte så ont när örhänget "åkte igenom" örat, men det gjorde ganska ont efteråt XD XD sen så bestämde sig mamma för att hon oxå skulle ta hål i örat, så nu har hon 4 hål och jag 3 :D :D
Sen drog vi till mammas jobb, och så fick jag och Jonathan springa ner till G-Bergs centrum för att hänga med bussen, och nu sitter vi och chillar i soffan XD XD XD
AA, nu ska vi nog äta lite lunch!! :D :D
Ha en solig dag!! :D
Peace & Love
J
vilket vackert ansikte jag har XD XD


Mitt lilla örhänge :D :D




Köpte ett par örhängen med stjärnor på oxå :D :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad snyggt :D :D :D <3<3

2011-04-26 @ 14:40:29
URL: http://superelin96.blogspot.com
Postat av: Anonym

k wuay !!!!!!!!!!!!

te as hecho otro agujero !!!

2011-04-26 @ 21:25:26
Postat av: Rebeca

k wuay !!!! te as echo otro agujero !!!!!

2011-04-26 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0