Don´t change me

Helluu :D :D
Nu har våra gäster (Sandra, Jessika och Gaston) precis åkt hem :D vi satt typ och snacka vid matbordet hela tiden, men det var askul!! :D :D jag gillar verkligen dom, och vill träffa dom snart igen :D :D
Idag drog jag och Hanna till Återvall med en buss som gick vid 13.03 :D vid Återvall träffade vi Sofia och så gick vi till ett stall där Sofias mamma har en häst som heter Garafeira (eller hur det nu stavas XD XD hahaha, du får rätta mig S! :D) men som kallas Frejan :D
När vi kom dit bytte vi om till ridbyxor som vi fick låna av Sofia :D sen hämtade vi Frejan i hagen och ryktade henne. När vi var klara sadlade vi henne och drog ut i paddoken tror jag att det heter XD XD Sofia värmde upp Frejan, sen fick Hanna rida och sist jag :D Jag fick prova på att galoppera :D :D det var askul, men det kändes som att jag skulle ramla av XD XD XD XD
Vi red kanske i 1 timme och sen chillade vi i "fikarummet" ett tag innan jag och Hanna drog till bussen som gick vid 16.51 :D när jag kom hem tog jag en snabb dusch och sen städade jag snabbt mitt rum och sen hjälpte jag mamma med lite stuff innan the people kom :D :D
Nu ska jag kolla på lite film med ma family :D :D
Ha det så bra!! :D :D
Peace & Love
J
PS. Har ingen skola imorrn!! :D :D och så ska jag klippa mig och ta ett till hål i örat! :D :D Wish me luck!! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0