Det här är jag!!

Jag är en tjej med mycket humor, som älskar att skratta och att ha kul med familjen :D  Jag gillar att gå på bio, dansa, bada och att sova :D Jag älskar att gå och lägga mig sent på kvällen och vakna sent på morgonen. Det är bäst!!! XD
Jag använder inte smink, men gjorde det för typ ett halvår sen. Jag slutade i somras. Jag tycker inte att man behöver smink för att vara snygg. Man är redan det!! :D Smink är som målafärg som man målar på ansiktet. Vad ska man ha det för?? Så jag dumpade sminket för jag vet att jag är fin och snygg som jag är.
Jag är inte den smalaste personen som finns, det vet jag själv. I Sverige tycker man att jag tjock. Vilket jag inte fattar, för jag ser mig själv som normal. Jag får alltid blickar som säger "men gud vad tjock hon är, hon kan ju inte gå runt sådär i shorts!"
Men va fan!! Det får väl jag bestämma själv??
Folk har alltid kollat på mig så, vilket har påverkat mig mest nu när jag har blivit äldre. Men nu orkar jag inte bry mig längre. Dom får tycka vad dom vill!! Det viktigaste är det man tycker om sig själv, inte det dom andra tycker om dig!! Tänk på det!! :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0