I'll survive

Hello! :D
Sitter hemma hos mina kusiner och gör typ ingenting XD vi ska nog kolla på film snart, Star Wars or something XD
Idag åkte iaf jag, Jonathan och mamma in till Nacka Forum där jag köpte 2:a och 3:e boken av Hungerspelen (har typ läst ut den 2:a boken snart, men Monica vill ha tillbaks den eftersom att det är hennes bok, och jag har inget emot att ha en egen hemma :D), ett par skor och så fick jag en über varm jacka av mami! :D var tvungen att ta av mig den efter nån minut när jag provade den i affären, f*ck vad varmt det var!!
Aja, vet inte vad jag ska säga meraaa XD
Juste!! Grattis Elin och Anna som fyller 15 år idag!! :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Johanna!! :D :D <3<3

2011-11-20 @ 00:34:00
URL: http://elincessilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0