Dyviken med Hanna & Sofia :D :D

Hellu!! :D :D
Efter lunchen bestämde jag, Hanna och Sofia att vi kunde dra till Dyviken efter skolan :D :D (Elin drog innan lunchen XP) Så efter sista lektionen gick vi hem till mig och hämtade handdukar, vattenflaskor, pengar och sånt shit XD
Sen drog vi ner till Vivo och köpte glass :D :D jag och Hanna tog en Twister, och Sofia tog nån Magnum XD XD dom var asgoda!!! :D :D
Sen gick vi ner till stranden där vi badade fötterna, tog kort, gjorde läxor, chillade osv :D :D
Vid 18 gick vi hem igen. Sofias mamma väntade på Sofia vid IIF, Hanna gick hem till sig och jag till miiig :D :D :D
Kom hem vid 18.30 ungefär, och då läste jag lite och sen så åt jag och Jonathan middag :D mamma jobbar och kommer hem snart :D :D
AA, nu ska jag gå in på polyvore och fixa :D :D
Ha en bra kväll!! :D :D
Peace & Love
J
TYVÄRR BLEV BILDERNA LIGGANDE XP XP
Sofia fick låna mina gamla solglasögon :D

PS. Kommer mer bilder imorrn, det var Sofia och Hanna som tog mest bilder :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0