Cause I'm to tired to be scared

Hellu!! :D :D
Chill dag idag in tha school :D Sofia drog hem under den 2:a lektionen :( hoppas du mår bättre nu S :) :)
Hanna visade mig en sida on tha Internet där man kan "designa" olika kläder osv :D pics kommer längre ner :D (btw, så heter sidan polyvore.com :D enjoy :D) om ni trycker på bilderna kan ni se min Polyvore sida :D
Si le das a las fotos puedes entrar en mi pagina de Polyvore :D
vet ni en sak????
DET ÄR FAN FREDAG IDAG!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
OJOJOJOJ VAD JAG HAR LÄNGAT!!! :D :D
Så imorrn ska jag SOOOVAA XD XD
Sov typ ingenting förra helgen pga zumbamaraton och Siggesta Showen XP XP
Men imorrn ska jag soooooovaaaaaaaa :D :D
Sen på dan kanske jag och tha girls ska dra in till stan eller Nacka eller nåt XD XD behöver en vårjacka!! (har lånat mammas ett tag nu, och nu vill hon ha tillbaks den XD ooopss... XD)
Ikväll är jag och Jonathan hemma alone, så vi ska väll kolla på film och mumsa i oss en massa gott :D :D :D :D :D
AA, nu ska jag kanske kolla lite på Glee, och sen får vi se vad jag hittar på :D :D
Happy Friday Everyone!! :D
Peace & Love
J
Summer for a day


 

Love Summer
Imagine

Dream

Hippie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0