Everybody hurts someday and it´s okay

Detta inlägg är till en av mina bästa kompisar och en av mina änglar <3 <3
Jag har sett så många som har gett upp, låtit mörkret ta över dom som en våg av smärta och ensamhet
Jag har sett så många som har gett upp sina drömmar på grund av att dom har varit rädda över att misslyckas
Jag har kännt många människor som en dag inte har funnits mer
Men jag har alltid vetat att dom har levt ett lyckligt liv och njutit av det, och inte låtit sorgen köra över dom
Jag vet att dom har gått igenom en massa jobbiga saker, men jag vet oxå att dom har kommit över det
Jag vet av erfarenhet att smärtan inte försvinner på en gång, att man måste kämpa för att må bättre
Men jag vet att du kommer att klara det, att du en dag kommer att vakna med ett leende på läpparna och vara riktigt lycklig
Jag vet att det kommer att komma en dag då du inte behöver klistra på ett fejkat leende, då du kan känna dig glad och fri
Jag vet att den dagen då du är gammal och drar ditt sista andetag i denna värld, kommer att vara stolt över ditt liv och ha ett äkta leende på dina läppar för sista gången
Men du måste vara stark och inte låta sorgen och ensamheten köra över dig, för du är inte ens ensam! Du hela världen som kan göra dig glad
Men snälla, låt inte mörkret ta dig! För då kan ingen rädda dig mer...

 



Kommentarer
Postat av: Elin

Naaaaaaawww!!! var det till mig?? om det var det!! då är du bara för gullig!! det där värmde mitt hjärta ska du veta...jag fick nästan tårar i ögat! det var så fint! Tack Johanna för att du finns här för mig!! och att du är världens bästa vän!! love u!!! <3<3<3<3<3<3

2011-03-08 @ 22:19:59
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0