Nacka Forum med tha girls :D

Hellu :D :D
Kom hem för ett tag sen från Nacka Forum med tjejerna :D :D
Skoldagen var aschill :D började med elevens val (jag och Hanna har syslöjd :D) i typ 2 timmar XD sen hade typ 8-10 stycken i klassen engelska redovisningar medans dom andra hade håltimme XD XD gick pretty bra, men istället för att ha lektion i 1 timme hade vi det i typ 2 timmar och 20 minuter XD XD men som tur var hade vi lunch efter det och typ 1 timmes lunchrast XD så vi kom lite för sent till musiken efteråt XD men vi hade typ bara musik i en kvart eller nåt XD istället för 1 timme och 40 minuter lixom :D :D sen skulle vi ha idrott och då hade vi vikarie, så vi gick ner till Dyviken och upp igen :D :D och sen gick vi till Vivo och köpte en varsin glass och sen tog vi bussen in till Nacka :D :D
Vi gick runt i lite affärer och jag köpte lite olika stuff (bilder kommer nedan) och så köpte vi en varsin smoothie på Naked Juice Bar :D :D den här gången tog jag en Rasberry Riot XD XD den god!! :D :D
Sen gick vi runt i lite mer affärer innan jag och Hanna tog en buss vid 17.20 ungefär :D :D (Sofias mamma hämtade henne vid Nacka XD)
AA, orkar inte skriva mer nu, så här kommer bilderna :D :D
Peace & Love
J
Linne från H&M för 99 kr :D


En stor tröja att ha ovanpå bikinin i sommar från H&M för 49.50 :D :D


Boken "Night World" för 139 kr + 2 gratis exemplar på 2 olika böcker + 1 gratis bokmärke :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0