If I die young bury me in satin, lay me down on a bed of roses, sink me in the river at dawn & send me away with the words of a lovesong

Hellu! :D
Sitter i mitt rum och tänkte blogga lite om söndagen och måndagen, som jag glömde göra i går XD
I söndags gick vi på bio och såg Kung Fu Panda 2 :D den var tyvärr inte så bra :P man visste lixom vad som skulle hända, och den var inte lika rolig som 1:a :P :P men men XD
I måndags badade jag mest hela tiden :D jag stod på händer pretty much, och en gång så typ "ramlade" jag framåt och slog i hakan i botten XP det gjorde asont, och nu har jag typ nåt konstigt sår XP hehehe, men det ser ganska coolt ut :D :D
Idag har jag fixat i mitt rum, badat, kollat lite på LOST, spelat fotboll, fotat lite och en massa mer :D :D
AA, här kommer bilder från idag och från gårdagens köp :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0