I want you to know; I am my hair

Hellu! :D :D
Har haft en awesome dag med Melinda idag!! :D :D
Hon och hennes mamma kom och hämta mig vid 16.20 (var på stranden innan med Jonathan :D) och så körde Melinda mamma in oss till Sickla, där vi skulle gå på bio och kolla på Baksmällan Del 2 :D :D
Innan bion började gick vi runt i gallerian och kolla runt lite :D :D
Jag köpte Lady Gagas CD (YEEEEEEESSSSSSSS :D :D :D :D :D) och Pirates Of The Caribbean 2 på Åhléns :D :D
Och sen gick vi in på Scorett och där blev jag och Melinda helt kära i ett par klackskor!! :D :D :D OMG vad snygga dom är!! :D :D :D
På måndag eller på tisdag ska vi dra in och köpa dom!! :D :D
Bilder kommer nedan!! :D :D
Peace & Love
J
Jag vet, jag vet, klackarna är helt löjligt höga, men trust me, dom är sååå sköna och så snygga!!! :D :D :D
+ så blir man så mycket längre :D :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0