Once upon a time I was falling in love, now I'm just falling apart

Hellu alla vakna people!
Idag har det varit en ganska weird dag med en massa death shit XP
1. I natt drömde jag att min papi dog :'( :'(
2. Jag såg en film som hette Corina Corina (tror jag) som handlade om en liten tjej vars mami hade dött :P
3. Jag fick reda på det som har hänt i Norge :'( :'(
4. Amy Winehouse är död :'( :'(
Gillade inte Amy så mycket, men åå, det är så dåligt!!
Annars har dagen varit chill som alla andra dagar :D
Kommer home på tisdag (den 26) if u wanna know XP
Peace & Love
J
R.I.P. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna <3

Jippi, vad kul att du snart kommer hem! Får hitta på något att göra då :D <3

2011-07-25 @ 11:49:06
URL: http://hannssii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0