Idag!! :D :D

Hola todos!! :D :D
Nu sitter jag i soffan hemma hos pappa och tänkte skriva lite om min dag :D :D
Jag vaknade vid 7.30 av att Sofia och Hanna ringde mig XD dom satt på bussen och var på väg upp till Kungsberget för att åka skidor med resten av högstadiet :D :D hoppas att ni hade grymt kul girls!! :D :D
Sen somnade jag om till 8.30(jag hade satt väckarklockan, annars skulle jag aldrig vakna XD), gick upp vid 9.10, gjorde i ordning mig och packade det sista :D :D
Sen kom mamma och hämtade oss, och vi åkte in till Nacka för att hämta ut mitt pass och mitt ID-kort som vi gjorde i måndags förra veckan XD och sen åkte vi till Arlanda, checkade in, åt på Mc´Donalds och så sa vi hej då till mamma och så gick vi igenom säkerhetskontrollen och blah blah blah, och så gick vi på planet vid typ 13 :D :D
När vi var i planet kollade jag på "Bring it on" (en film med Kristen Dunst, eller vad hon nu heter XD) och så kollade jag på halva "Natt på museet" innan vi landade :D :D filmerna var jätte bra, och så fick dom tiden att gå snabbare :D :D
Sen när vi kom fram till flygplatsen i Malaga hämtade pappa och hans flickvän (Imna) upp oss och så åkte vi direkt till bion och kollade på Trassel :D :D Den var superbra och superkul!! :D :D jag måste köpa den när den kommer ut på DVD :D :D :D
Sen åkte vi till en mataffär och köpte en massa mat, åkte hem och så träffade vi Rafa utanför huset :D :D jag och Jonathan gick ut till honom och så satt vi och snacka i typ 30 minuter innan han var tvungen att dra hem (klockan var typ 22 XD)
Och sen dess har vi typ ätit middag och så XD XD
Vi ses imorrn!! :D :D men först kommer dag 24 :D :D
Peace & Love
J
Jag och Jonathan på planet XD XD


XD XD



Hahahaha, aa, vad ska man säga??? XD XD


Talk to the hand, baby XD XD


Cutie XD XD


Några bilder (av många) som jag tog på planet XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0