Svar på Spanien-kommentarerna + några fler :D :D


Elin om Evil is a choice:
Vad snyggt :D :D :D <3<3


Sv; Tack :D :D Tycker själv att det ser coolt ut XD XD









Elsaa om I´m back in Sweden again!! :D :D :D:
Åååh älskar bilderna:) ni får snart komma ner igen när jag får lite pengar och vi kan
shoppa ordentligt=) kram kram<3<3

Sv; Hahaha, ja det måste vi göra!! :D :D men vi går inte in i den där skoaffären
igen XP XP
Kram kram på dig med :D <3


Hanna <3 om I´m just a dreamer, I dream my life away:
JOHANNA…fy så orättvist! Har du frågat din pappa om i sommar!??! :D 
Och när kommer du hem till Sverige?? ;)

Sv; Hihihihihihi, jag vet, jag är så busig XD XD ehm, neee, jag har inte haft något bra tillfälle
att fråga, han har antingen varit på dåligt humör, eller så har typ
farmor varit med, men jag ska ta det på telefon :D :D Lovar
Jag kom hem i lördags, så den 23 XD XD



Elin om At the end of a smile there´s a laugh and a half:
Vad fina!! :D :D te extraño mucho :) <3<3

Sv; Hihihihihihihi, gracias wapa :D :D :D <3 <3


Elin om Life is a fairytale:
Haha! vilka grymma bilder!! :D :D XD shit vad skönt det ser ut!! :D :D jag VILL
också!! :P :D :'O
<333

Sv; Tack Elin! :D det var asskönt där nere :D hoppas att ni kan följa med ner i sommar :D :D


Annika om Life is a fairytale:
Åhh, vad avis jag blir!!! Fortsätt lägg upp mer bilder på hur härligt ni har det så
kan jag låtsas att jag oxå är där! Ja, just det!!! jag kommer ju snart :DDD
Puss älskling

Sv; Jaa, jag tyckte nog att jag såg dig... :D
Puss mami <3 <3

Sitter ute i solen med mina nya solglasögon och solar lite medans jag bloggar XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0