Har inte orkat blogga så mycket XD

Sorry guys!! Men jag har inte orkat blogga så mycket den senaste tiden :P
Men igår var det ju Lucia!! :D Hoppas att ni fick se ett riktigt fint Luciatåg, med en massa lussebullar och pepparkakor :D
Idag åkte vi till Tekniska Museet XD Det var ganska kul, men vi hann inte göra så mycket :S Sen åkte jag, Keira och Brooke till Nacka Forum och shoppa julklappar!! :D (Blair kunde inte följa med, för hon ska åka till Egypten på fredag så hon behövde packa)
Jag köpte julklappar till mamma, Jonathan och pappa :D Men tyvärr så kan jag inte skriva vad det var jag köpte, ifall dom går in och läser XD
Har ni köpt några julklappar än??
Ha det så bra!! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0