Make a move

Hellu! :D
Sitter i mitt rum och lyssnar på Icon For Hire! :D det är typ en ny rockgrup som är så jäva f*uking bra!! :D :D Love em :D :D
Chill skoldag idag, med ett tandläkarbesök XP XP hon skrapade mina tänder och sånt shit, men det gick ganska bra :D sen sa jag att mina parents tycker att jag ska skaffa tandställning (pga att jag har en tand som hamnar bakom när jag biter igen, svårt att förklara XD) och så sa hon att jag skulle behöva dra ut några tänder och ha det i 2 år och så sa hon nåt mer som jag inte kommer ihåg XD men hon sa att käken inte påverkas, så jag BEHÖVER inte tandställning :D :D så jag ska INTE skaffa tandställning! :D :D
AA, idag kom mamma hem med en ny cykel! (vi har en för lite) And I LOVE that bike! :D
Tadaa! :D


Bjuder på en bild på Melody <3

Nu ska jag kolla på The Vampire Diaries med mamma och Jonathan! :D Haha, nu är vi alla fast! :D MOAHAHAHAHAHAHAHA
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0