Imorrn ♥







MG, nu längtar jag tills imorrn!! :D :D
Det är jag, mamma, Melinda och hennes mamma som ska åka!! Dom kommer hit imorrn kl. 6.30 och sen ska vi alla ut på äventyr i London!! :D :D
Vi ska gå på Mme Tussaus (eller hur det nu stavas XD), London Eye och imorrn på kvällen ska vi gå på musikal och se "The Lion King" :D XD och så ska vi shoppa som in i h*lvete!! :D :D
Kommer tyvärr inte ha med mig datan, så jag kommer inte kunna blogga förän på lördag XD men jag ska ta en massa bilder som ni ska få se när jag kommer hem :D :D
AA, vi ses väll på lördag :D
Ha en awesome vecka!!
Peace & Love
J


Kommentarer
Postat av: Malin

Grymt Johanna! Ha det bäst nu! <3

2011-09-27 @ 22:46:47
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0