Choklad

Hej alla söta! :D
Sitter i mitt rum och är sugen på choklad XD :D igår drog jag och mamma till gymnasie mässan, har ingen aning om vart jag ska gå, eller vilken linje jag ska gå heller för den delen XP fan va kul!
Efter gymnasiemässan åkte vi till Nacka Forum där jag köpte örhängena som är på bilden åvan :D jag tål inte nickel, men det ska nog gå bra att ha dom en stund iaf XD :D
Idag var det dans och efter det åkte jag, mamma, Jonathan och Philip och kolla på ett hus XD vet inte riktigt vad jag tycker än, men aa ^^
Aja, nu ska jag nog kolla på The OC :D tack Hanna för att jag fick låna! :D
Ha en awesome 1:a advent :D
Peace & Love
J
PS. Detta är det 300:ade inlägget och bloggen fyllde 1 år i oktober XD Sheat vad duktig jag är på att uppdatera XD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0