Siggesta Show!! :D :D

Hellu!! :D :D
Kom hem för en stund sen från Siggesta showen :D :D gick asbra och det var askul!!! :D :D :D
Vi var med i 2 shower; en på förmiddagen vid 12 och en på eftermiddagen vid 14 XD
Showjazzen som jag, Sofia och Hanna är med i var 5:a på listan, och sen var min bliss dans näst sist XD Så dagen gick åt att byta om på toaletten flera gånger, dansa, kolla på andras danser, äta osv XD XD men det var jättekul!! :D :D
Efter den 2:a showen mötte vi mamma och så skjutsade vi hem Hanna och Sofia innan vi drog hem :D :D
Justee, igår var det ju Valborg :D :D först åt vi middag hos några grannar med mina kusiner och några kompisar XD sen drog vi alla ner till fotbollsplan, men jag, Jonathan och Carro tappade bort dom andra på vägen ner XD vi gick lite långsammare än vad dom gjorde XD
När vi kom ner mötte vi Hanna och Sofia (vet inte vart du var Elin, men jag hoppas att du hade det bra i alla fall :D) och så gick vi runt och checkade lite :D :D sen hittade vi ett "bås" där dom sålde lotter och så kunde man vinna en LOST box med ALLA säsonger :D :D och jag och Jonathan är ju helt fast i det, så vi köpte en MASSA lotter, men vann den inte :( :( men vi fick en massa andra saker :D :D
Sen drog vi till brasan ett tag, och sen drog vi tillbaka till "båset" men då hade nån tjej redan vunnit LOST skiten!! XP XP Jonathan blev fett lack, men men XD XD
Sen var Hanna och Sofia tvungna att dra, och så hade allt typ stängt, så då drog jag, Jonathan och Carro hem och kollade på en av filmerna som vi vann XD XD
Filmen var asbra, men jag hade redan sett den i Spanien XD
AA, vet inte vad jag ska skriva om mer, så vi hörs väll! :D
Ha en awesome söndag :D :D
Peace & Love
J
Bliss-outfiten XD Showjazzens var likadan, fast jag hade svarta tights då, inga handskar och uppsatt hår XD

Det jag & Jonathan vann igår! :D

DVD:n "Race To Witch Mountain" :D det var den vi såg igår oxå XD


DVD:n "High School Musical 3" (som jag redan har, så är det någon som är intresserad är det bara att säga till så får du den med posten XD) + en CD med remixade låtar från 1:a "Pirates Of The Caribbean" filmen :D


DVD:erna "Toy Story 3" och "Bambi 2" :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0