Keep on dancing till the world ends

Hellu!! :D :D
Chill dag idag + så fick jag sluta 1 timme tidigare :D :D :D
Dagen började med NO, sen idrott då vi sprang runt i skogen, sen engelska där vi kollade på film: A Walk To Remember (som jag har sett 1 gång tidigare och tycker den är helt underbar!! :D), sen en snabb lunch innan SO:n började XD där kollade vi också på film: Dante's Peak (nån vulkan film XP) och sen matte där vi jobbade med NO istället XD XD sen skulle ju jag ha träslöjd, men eftersom att jag hade gjort klart min låda så fick jag gå hem :D :D :D
Då åt jag mellis, och sen gick jag och Jonathan ut med Melody :D eller jag cyklade och Jonathan gick, men men :D
AA, vet inte vad jag ska säga mer förutom att imorrn är det sista dagen i skolan på denna vecka!! :D :D :D :D
YESSSSS!!!!!!!! :D :D :D :D
Ha en awesome dag!! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0