I'm back från Rörvattnet!! :D :D

Japp, igår kom alla trötta 8:or hem från en 4 dagars "semester" i Rörvattnet :D :D
Jag går igenom dagarna lite snabbt :D
Måndag - Vaknade vid 5, och åkte in till Slussen vid 6 :D där samlades vi vid "Spottringen" eller nåt, och så hoppade vi på tåget vid 7.30 :D resan tog 5 timmar ungefär och sen hoppade vi på en buss vid Östersund (tror jag XD)
Fick reda på morgonen att Sofia inte skulle följa med, för hon var sjuk :( :( :( Krya på dig baby!! <3 <3 <3
När vi kom fram till vårat läger packade alla upp och så åt vi, och så sov vi :D jag, Hanna, Cassie, Ida, Linn, Emma och några andra sov i ett stort indiantält där vi eldade på kvällarna :D :D det var jätte mysigt!! :D :D
Tisdag - Vi vaknade vid 7.30 och gjorde i ordning oss innan vi tog bussen vid 9.30 till fjället XD där började det regna och blåsa så in i helvete och när vi skulle fixa mat i stormköken var det så jävla kallt att alla typ skrek och grät för att det var så jävla fucking hemskt!!! Allvarligt så letade jag efter ställen där jag skulle kunna hänga mig eller nåt XP XP hahha, neerå XD XD
När vi kom hem åt vi snabbt och så drog vi in i lavvon (indiantältet) och typ flummade lite XD XD
Onsdag - Vi blev väckta av Birgitta vid 8, och så gjorde vi i ordning oss och bla bla bla så började vi gå XP vi gick i skogen, på vägen och så innan vi kom fram till lunch stället :D vi stannade där i typ 3 timmar, och efter lunchen kunde man gå och kolla på olika vattenfall! :D dom var ascoola :D :D
När vi kom hem flummade jag, Hanna, Cassie, Ida, Linn och Malin i lavvon och snackade om gamla skolminnen :D :D
Torsdag - Vi tog bussen i 2 timmar och sen tåget igen i 5 timmar innan vi kom fram till Stockholm vid 22.45 :D :D
I våran vagn var det fan roligast, och alla fick jätte bra kontakt under resan :D :D
När vi kom fram hämtade mamma och Hannas mamma upp oss och så skjutsade vi hem Hanna och CO :D :D
När vi kom hem satt jag och mamma vid köksbordet och snacka :D :D sen tog jag en snabb dusch och shit vad skönt det var!! :D :D jag ba smälte lixom XD XD XD
Sen gick jag och la mig, och idag vaknade jag vid 11 :D :D :D sen duschade jag och så, och snart kommer Alex hit :D :D
AA, ha en awesome helg alla!! :D :D
Peace & Love
J
Suddig bild på mig och Hanna på första tågresan :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0