Follow that unicorn on the road to love

Helluu! :D :D
Chill lördag idag XD
Sov till 11.40 (såååå skönt!!!), gick upp vid 12.30 och då kom Noah och Monika och typ hälsade på eller nåt XP XP
Sen vid ungefär 16.45 gick jag, Jonathan, Noah och Alex ner till skolan och spelade lite basket :D :D ganska kul, fast det gick inte så bra för mig XP XP men men :D :D
Sen gick vi hem och då chillade vi :D :D det är FF just nu!! :D :D mamma är på kalas hos en kompis och kommer hem nån gång i natt XD XD hoppas jag... XD
Sen gick vi ut med Melody, och sen gick vi ner till Vivo och Statoil och köpte godis och hyrde 2 filmer: Megamind och Piranha :D :D vi har sett båda nu, och dom var asbra!! :D :D :D
Men jag ska bara säga en sak: Det kommer nog att ta ett tag innan jag badar någon annanstans än i pool och badkar XD XD hahahhahahaha, neråå :D :D
Dream Sweet Dreams!! :D :D
Peace & Love
J
Random bild från weheartit XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0