We can dance until we die. You and I, we´ll be young forever

Helluu!! :D :D
Sorry för dålig bloggning idag och igår XD XD ska försöka ta igen XD XD
Både idag och igår var jag och Hanna på Body Joy och workade loss XD XD
Idag var vi mest på Willy´s och handla hela dagen XD XD och när vi äntligen var färdiga med att handla mat, så upptäckte vi ju att vi hade glömt att köpa mjölk XD XD sååå vi fick dra ner igen XD XD hehehe, men det var ganska kul :D :D
Vi tränade idag oxå XD XD först zumba i 30 minuter (det brukar vara 1 timme, men det var typ "soft" zumba XD), sen styrka i 30 minuter och sen strech i typ 15 minuter XD XD
sen åt vi och duschade och så :D :D :D
Idag kom det typ en till praktikant till Body Joy oxå XD XD Han heter Jerry och är typ äldre än oss XD XD men jag är inte helt säker på att han är en praktikant, för han hade ingen Body Joy tröja på sig, som jag och Hanna hade XD (avis... XD XD)
Sen drog jag och Hanna till Nacka Forum och mötte upp Elin :D :D vi åt lite glass och bara snackade om ingenting XD XD hahaha, jag hade askul! :D :D
Hehehe
Nu har jag precis pluggat klart inför ett engelska prov som jag ska ha när vi kommer tillbaka till skolan XD XD
Sitter och lyssnar på Spotify på en awesome låt som heter Grace is dancing av Tyrone Wells :D :D I really LOVE that song!! :D :D :D
Nu när jag ändå håller på så kan jag ju slänga in lite bra låtar som jag spelar mest på min Spotifylista (:D):
1. Avril Lavigne - Smile
2. Avril Lavigne - Everybody hurts
3. Selena Gomez - Rock God
4. Rihanna & David Guetta - Who´s that chick?
5. Tenacious D - Tribute
Dom här låtarna gör mig glad när jag känner mig nere XD XD
Bye bye :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0