That´s just me :D

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
Idag har jag dansat med Sofia och Hanna och en massa andra tjejer XD XD det var kul och vi gick bara igenom den "viktiga" dansen :D :D :D :D så nu kan jag den :D :D :D
Sen åkte Sofia och hennes mamma till nåt stall i Gustavsberg, medans jag och Hanna gick runt i Mölnvik :D :D jag köpte en bok (Feber), och sen gick vi och fika lite :D :D sen gick vi in i Filmkedjan och sen drog vi med bussen till Värmdö Marknad där Hannas pappa hämtade upp oss :D :D :D
När jag kom hem duschade jag, fixade i mitt rum, åt och fixade ännu mer i mitt rum :D :D
Alex drog precis, om ni vill veta XD XD
Men aa, bilderna från igår kommer i nästa inlägg :D :D
Peace & Love
J
Före
Efter
Röjde ut den nedersta hyllan i bokhyllan och satte dit min vackra radio :D du ser hur det var innan i bilden innan XD
Tada :D :D
Tyvärr blev bilden sneee XP XP men men, Frost är den 1:a boken och Feber är den 2:a :D :D
En español :D :D
Hoy e bailado, y despues yo y Hanna nos fuimos de compras XD XD yo me compre un libro (el verde :D)
Cuando llegue a casa limpie mi cuarto y puse mi super radio en mi estanteria de libros XD XD
Ayer estuvimos en lo mas allá de Ingarö :D :D las fotos vienen ya mismo :D :D :D
Xao :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0