Our fingerprints don´t fade from the lives we´ve touched

Hallå :D :D
Tänkte bara börja med att det tidigare inlägget skulle heta "typ" och inte "typ bästa filmen i år!! :D :D" XD XD hehehehe, blev lite fel där XD XD
Igår åkte jag och mamma till Gustavsberg och gick in på nån klädaffär där dom säljer billiga märkeskläder :D :D har ingen aning om vad affären heter, men men XD XD
Jag fick iallafall en stickad tröja av mami :D :D den är jättesnygg och är jätteskön!! :D :D
Här kommer det en bild:
Kostade 150 kr XD

Sen när vi kom hem kom Noah (ma cousin XD) och så gick vi ut och fotade med våra systemkameror XD XD vi tog jättemånga bilder som blev grymt bra!! :D :D
Vi var ute i typ 20-30 minuter, och sen fick jag skynda mig att byta om, för vi skulle på middag hos mammas kompis Sandra XD XD
Här kommer bilder på outfiten XD XD
Stickad tröja - ? (XD), svart linne - mammas garderob, jeans - New Yorker :D
Hehehe XD XD

Vi kom hem till Sandra vid 18 och där träffade vi hennes barn Jessika 17 och Gaston 13 (fyller 14 imorrn XD XD grattis!! :D :D) Vi åt typ hela kvällen medans vi lyssnade på Melodifestivalen XD XD Vi tog en taxi hem vid 23 och gick och la oss vid 0 XD XD
Jag hade jättekul igår, och jag vill verkligen träffa dom snart igen :D :D :D
Idag åkte vi och dansa och sen när vi kom hem duschade jag, åt lunch, städade mitt rum, gjorde läxor och drog ut med Noah och Jonathan och fotade idag igen :D :D :D
Vi var inte ute så länge, för det var så kallt ute XD XD men jag tog en massa bilder iallafall XD XD
Nu ska vi äta middag, så ni får se bilderna i ett annat inlägg XD XD
Ha en awesome kväll!! :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Anonym

k guay la camisetaa !!!!!!!!!!! XD XD

y k wuapa !!!!!!!! OLE :P :P :D

2011-04-03 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0