Never regret something that once made you smile

HHaalluu XXDD XXDD
Orkade tyvärr inte blogga igår (sorry), så jag bloggar nu istället XD XD XD
Idag är det ju äntligen fredag!!! :D :D :D :D :D Jag och Hanna började vid 8 idag och slutade vid 14 XD XD XD
Jag har värsta träningsvärken i benen, armarna och i skulderbladen sen i onsdags då vi styrketränade XD XD
Idag har vi hjälpt till med att fixa frukost (som dom har varje fredag på Body Joy), städat, handlat och så XD XD
När jag kom hem drog jag, Jonathan och Melody ut i skogen med min systemkamera XD XD jag tog typ 100 bilder XD XD det var ett underbart väder ute, så bilderna blev asgrymma!!! :D :D :D
Har inga speciella planer för kvällen, utan ska bara chilla med familjen XD XD
Ha en grym fredag, så hörs vi sen!! :D :D
Peace & Love
J
Tha lovely sun!! :D :D


En awesome pic på my baby bro XD XD


My sweetheart <3 <3


Hahaha, awesome hund jag har :D :D :D


Bästa bilden idag :D :D :D
Ser ni vad det är?? XD
Svar: Snö och asfalt XD



Kommentarer
Postat av: Elin

Gú va fina bilder :D :D :D :D <3<3<3

2011-03-23 @ 14:21:41
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0