Let the rain wash away all the pain of yesterday

Hallå :D :D
Sorry för dålig bloggning, men jag har inte haft tid XD
Igår var det en vanlig dag på jobbet XD Sen när jag slutade åkte jag till mammas jobb XD XD där lyssnade jag på musik och kollade lite på Modern Family XD XD sen körde mamma mig till Body Joy igen där jag dansade Bliss XD XD sen åkte vi hem, åt, duschade och så :D :D och sen, äntligen, började Grey´s Anatomy!! :D :D :D :D :D typ bästa avsnittet igår asså!!! :D :D :D sen kollade jag och mamma på Of The Map, en ny serie som är efter Grey´s Anatomy XD XD det var helt OK, men jag och mamma ska ge det en till chans nästa vecka XD XD visste ni att hon som spelar Victoria i första Twilight-filmen är med där??? XD XD hon var inte med så mycket, men ändå lixom XD XD
Idag var det inte heller nån speciell dag XD det var ganska lugnt på Body Joy, så jag tog det oxå ganska lugnt XD XD men vid 13 gick jag och Monika och tvättade av alla maskinerna i gymmet!! och det fanns typ 100 maskiner!! det var asjobbit, det kändes som att det aldrig skulle ta slut, men det gjorde det som tur var!! :D :D hahahaha, snacka om att överreagera XD XD
Efter jobbet drog jag till Nacka där jag mötte Sofia och Hanna :D :D Elin är sjuk, så hon kunde inte komma :( :( krya på dig baby! <3 <3
I Nacka så snackade vi mest, och sen så såg Hanna 3 snygga killar, och efter typ en halvtimma bestämde vi oss för att leta reda på dom XD XD och dom hade lixom dragit ut!! XD så vi gick runt utomhus i kanske 45 minuter och letade, men vi hittade dom inte XD XD hahahaha, sen drog vi hem vid typ 18.50, och när jag kom fram till Brunn kom mamma och mötte upp mig med Melody :D :D sen åt vi, och nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på musik :D :D jag har pluggat lite, men tar en paus :D :D
AA, finns inte så mycket att säga förutom att imorrn är det FREDAG!!! :D :D :D :D :D Äntligen!! :D :D och gissa vad jag ska göra på lördag??? SOOOVAAAA XD XD XD hahahahhhahaa, aja, sen senare eller imorrn!! :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0