Just breathe

Sista praodagen idag :( :( :( hehe, jag vill inte tillbaks till skolan än!! XP XP orkar inte med läxor och prov XP XP men men, idag är det iallafall fredag!!! :D :D :D :D :D ååååh, som jag har längtat :D :D :D
Jag och Jonathan är själva hemma ikväll :D :D mamma är på nån födelsedagsgrej, vilket hon ska på imorrn oxå XD XD så vi ska typ se på film och äta en massa godis och chips XD XD XD och imorrn ska jag SOVA!! :D :D :D :D :D so girls, dont wake me XD XD
Hahahahaha :D :D
Ha en awesome fredag med en massa onyttigheter, för det är du värd!! :D :D
Peace & Love
J
Btw tack Hanna för den superbraiga boken som jag fick i födelsedagspresent!! :D :D satt i typ 1 timme och bara läste när jag kom hem XD XD

Kommentarer
Postat av: Hanna <3

Hihi, varsågod!!!!! =D=D <3

2011-03-18 @ 23:43:41
URL: http://hannssii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0