Jahapp XD

Jahapp osså var man sjuk då XP XP
Kände mig redan dålig igår, speciellt på dansen, så idag mår jag fett illa och känner mig hängig osv :( :( :(
AA, hoppas att jag inte känner såhär imorrn, och speciellt inte på lördag, för då fyller Sofia 15 :D :D :D :D :D och då ska vi göra lite olika stuff, sorry, can´t tell you, it´s a secret XD XD
Mamma drog till Narvik i natt :D hon ska åka skidor medans jag och Jonathan ska sova hos ma cousins :D :D ska bli kul :D :D :D
AA, idag har jag mest läst manga: One Piece :D :D :D så JÄVLA bra!!!! :D :D :D :D
Får se vad jag hittar på senare, men nu ska jag äta lite :D :D
Have a nice daaay :D :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0