I will breathe again

Sorry att det tog sån tid till detta inlägget, men jag var tvungen att åka att till Body Joy och zumba XD XD det var jättekul :D :D sen gick jag och mamma till gymmet och hon styrketränade medans jag stod på en balansplatta som såg ut som en pilatesboll som man hade klippt på mitten XD XD det var kul först, men sen ramlade jag och typ knäckte ryggen XP XP XP så just nu har jag ganska ont i ryggen :( :( jag har ont när jag typ går och så, men men, det går nog över XD XD
Idag var det iallafall första praodagen! :D :D :D jag och mamma hämtade upp Hanna vid typ 8.20 och så drog vi till Body Joy :D :D vi började vid 9 och slutade vid 15 :D :D när vi var där gjorde vi en massa saker: vi räknade pengar, fixade kaffe, tände stearinljus, gick till Brisak och köpte penslar, torkade av och målade sko möbeln i svart, dammsög, vek handdukar, hämtade posten, åt på McDonald´s osv XD XD XD
När vi slutade gick vi till Filmkedjan där jag bytte filmen "I Rymden Finns Inga Känslor" mot filmen "Grown Ups" (detta står på det tidigare inlägget XD) sen drog vi till Värmdö Marknad i buss och så kom Hannas pappa och hämtade upp oss där :D :D när jag kom hem tog jag en frukt och så gick jag ut med min systemkamera och fotade lite XD XD bilderna blev inte superbra, men men XD XD
Imorrn börjar vi vid 11 och slutar vid 17 XD XD XD hoppas inte min rygg gör ont då XD XD
See ya 2morrow!! :D :D
Peace & Love
J
Några av dom många bilder jag tog XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0