I want someone to hold my hand and tell me it´ll be okay

Igår: Vi (jag, Jonathan, Rafa, Rebeca, Joel och pappa :D) skyndade oss till bion för att se filmen som vi inte såg igår :D som btw var Gullivanders Resor :D :D :D filmen började vid 15.25 och vi kom fram till bion vid 15.15 :D men när vi kom fram till biljettluckan var det värsta köerna!! vi bestämde att vi skulle se en annan film (Life as we know it med Katherine Heigl :D :D), och att vi skulle se Gullivanders Resor hemma hos Rafa som på nåt mystiskt sätt hade den hemma XD XD hehhehehe :D :D
Filmen var bra och rolig, men det bästa av allt var att vi var helt själva i biosalongen!! :D :D och salongerna i Spanien är ganska stora XD XD det var fett nice och vi kunde prata hur högt och mycket vi ville, sätta oss vid vilka platser och rader som vi ville osv XD XD
Efter filmen åkte vi till baren igen och spelade darts :D :D Jag körde 3 gånger :D 1:a gången kom jag 3:a av 5 stycken, 2:a gången kom jag sist av 4 XP och sista gången kom jag först av 3!!! :D :D :D :D :D :D hehehe :D :D :D
Vi stannade i baren till typ klockan 20 innan vi drog hem :D då gick vi hem till Rafa och kollade på Gullivanders Resor, som btw var helt OK XD :D
Sen drog alla hem till sig (förutom Rafa som redan var hemma hos sig XD XD) och så åt vi middag och kollade lite på tv innan vi gick och la oss :D :D :D
Jag låg i sängen och kollade på Modern Family som jag gör varje kväll här :D :D jag kollade på 3 avsnitt innan jag stängde av datan :D :D jag släckte vid typ 3 (XD) och somnade vid 4.30 för jag kunde inte sova XP XP XP men när jag äntligen somnade, så väckte pappa oss vid 6.10 för att det var värsta stormen ute!! XD XD det regnade asmycket, och så åskade det och blixtrade det som in i helvete!! XD XD jag blev aspigg och ville sitta och kolla ut genom fönstret medans himlens alla gudar krigade mot varandra XD XD men istället gick jag och Jonathan och la oss i dubbelsängen medans pappa gick runt på undervåningen och fixade lite grejer XD XD XD
Jag somnade om vid typ 8.30 och sov till 14! XD ooops....... hehehe XD XD
På dan var det soligt, så jag var ute typ hela dan :D :D sen gick jag, Jonathan, Rafa, Rebeca och Joel hem till oss och spelade spel :D :D vi hann inte spela klart, för jag och Jonathan var tvungna att packa våra saker, för vi åker till Sverige imorrn :( :( men det positiva är att jag fyller år på söndag, och sen på måndag har jag prao i 2 veckor :D :D jag och Hanna ska praoa på Body Joy :D :D det ska bli kul! :D :D
Nu började det typ precis regna igen XD jag, Jonathan och Inma sitter och kollar lite på tv nu XD pappa jobbar 2nite XD XD
Men men XD
Vi ses imorrn då vi är hemma igen XD XD
Peace & Love
J
Bild från weheartit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0