I got a pocket full of dreams, baby Im from New York

Hello :D :D
Idag var jag alone på Body Joy, men det var helt OK XD XD (Hanna var hos frissan XD) Jag dammsög, satte upp lappar, la in brev i kuvert, handlade på Brisak, fixade kaffe och ljus, fixade mappar och en massa mer :D :D Jag tränade Body Balance idag med mamma och Hans :D :D :D passet började vid 8.30, så jag började jobba vid 9.30 och slutade vid 15.30 :D :D när jag hade slutat gick jag till Filmkedjan och köpte 10 filmer för 200 kronor!! XD XD XD det fanns asmånga att välja på, så jag var där i typ 1 timme XD XD
När jag hade shoppat klart tog jag bussen till mammas jobb där jag var i typ 20 minuter innan vi drog till Vivo och handlade innan vi åkte hem :D :D jag pluggade lite och så åt jag :D :D :D
Just nu tar jag det bara lugnt, och ikväll ska jag och mamma kolla på Desperate Housewifes :D :D :D :D det är ju asbra :D :D för er som är intresserade eller som bara har glömt när det börjar, så börjar det vid 21 på 5:an :D :D :D
Ha en awesome kväll!! :D
Vi ses imorrn :D :D
Peace & Love
J
Ma movies :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0