Total eclipse of the heart

Hellu! :D
Har ni sett eclipsen som var i kväll?? Den var ascool!! :D :D
Idag har jag typ bara badat och chillat hela dagen :D :D I morse kom våran ugn som vi hade beställt, så pappa och Joel och Rebecas pappa fixade lite med den medans jag riktigt diskret tog över lådan som den kom i, och satte mig ner i den :D :D  I ♥ boxes! :D :D vet inte varför, utan bara gör det :D :D
På locket har jag skrivit: JOHANNA'S BOX! DON'T TOUCH! THANKS
hihihihihihi, så busigt!! :D :D
AA, nu ska jag väll ta mig och krypa ner i den och titta lite på LOST med pappa och Jonathan :D :D
Dream sweet dreams :D
Peace & Love
J
Me loves my box :D
"Don't touch" delen är längre ner i lådan XD


Man ser tyvärr inte resten av skuggan, men men XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0