Throw your hands up in the crowd, cause you're a bad kid, and you're proud

Hellu! :D :D
2 chill dagar i skolan den här veckan XD XD
Måndagen var vi ju lediga, och i går hade vi först NO vilket var chill eftersom att jag typ bara pratade med Hanna och Sofia hela tiden :D :D sen idrott där vi spelade nån softboll, som jag typ inte fattade nåt av XD XD sen engelska där vi kollade på film: "A Walk To Remember" som är så jävla bra!! :D :D Sen lunch och sen SO där vi skrev lite om vulkaner, och sen slutade jag :D :D skulle egentligen ha matte och träslöjd oxå, men aa :D :D så jag slutade vid 13.30 istället för 15.30 :D
Efter skolan åkte jag till Slussen där jag mötte upp Melinda i T-Centralen och så gick vi och köpte klackskorna!! XD XD XD sen åkte vi till Sickla där Melinda köpte sina, och sen köpte vi en varsin smoothie på Naked Juice Bar och sen köpte vi ett varsitt linne på H&M :D :D
Idag hade vi sovmorgon till 9.30, och efter det hade vi svenska där vi kollade på videos från Rörvattnet :D :D sen hade vi lunch, och sen hade jag franska där vi pratade om betyg och så :D :D och jag har MVG i år igen :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Och sen var det en brännbollsmatch mellan 9:orna och lärarna :D men jag, Hanna och Sofia stannade i klassrummet och jag gjorde klart mitt hus XD XD och sen slutade jag vid 13.30 igen istället för 14.40 :D :D
När jag kom hem dammsög jag, städade lite snabbt i köket och i vardagsrummet, och sen mitt rum som såg ut som ett bombnedslag!! XD XD XD
AA, nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer, så hare gött :D :D
Peace & Love
J
Före
Efter
69.90 kr på H&M


Supercoola skor för *** (forget about the price tag, right?? :D) på Scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0