Someday I will be free

Hellu! :D
Vaknade vid 11.30 idag, sååå skönt :D :D somnade mellan 4-4.30 igår p g a en jävla mygga som vägrade lämna mitt rum XD XD
Sen drog jag, mamma, Jonathan och Bjarne (mammas boyfriend för er som inte visste det XD) till stranden och åt lite och så :D sen drog jag, mamma och Jonathan in till Mölnvik där jag köpte en ny bok; "Fyra Dagar Fyra Nätter" :D
Den verkar helt OK, handlar om en tjej som ska flytta från Kalifornien till Connecticut, men hon vill inte köra, för hennes pappa dog i en bilolycka. Men sen hittar hon en kille som ska köra henne dit, och tillsammans ger dom sig ut på en road trip genom USA :D man får se bilder från olika städer och sånt shit oxå XD XD
Vid 18 ska vi åka på nån middag hemma hos mammas kompis XD Noah kommer vara där + en massa andra barn/ ungdomar, och så har dom en badtunna, så jag tar med mig min bikini :D :D
Ha en bra dag! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0