Birds of a feather

Hellu! :D
Har packat klart nu, och sitter och fixar lite musik på min iPod inför morgondagen :D :D jag har lite Arvil Lavigne, Miley Cyrus, Lady Gaga (ofcöörse XD), Michael Jackson och lite spanskt shit XD XD
Jävligt chill dag i skolan idag XD vi började vid 8.20 då vi samlades och sen bärde vi lite böcker hit och dit och sen hade vi "rast" i typ 45 minuter eller nåt XD sen åt vi snabbt i matsalen och sen gick vi ner till Dyviken och badade :D :D Det var bara vi 3 + 4 andra tjejer från andra 8:an som var där :D :D vattnet var awesome :D jag har ingen aning om när vi slutade, jag tror att man fick sluta typ när man ville XD XD men vi drog därifrån vid 12 ungefär :D
AA, nu ska jag snart ta och duscha :D
Ha det gött så hörs vi senare eller imorrn från Spanien :D :D
Peace & Love
J
Sofia & Hanna :D <3
Lite peolple som kom innan vi drog XD
Hur söt får man va egentligen??? XD XD hhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0