Sorry sorry sorry!

Sorry sorry!! Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men har haft ganska fullt upp XD
I måndags så började skolan, vilket betyder: gå upp tidigt, läxor och prov :( men det betyder också att man får träffa kompisarna igen!! :D :D Jag har verkligen längtat efter att få prata av mig :D
I tisdags var det veckans längsta dag, men den var helt ok ;)
Onsdagen var också okej, bara det att Blair inte var i skolan, så jag fick vara själv på NO:n :( man jag fick jobba med två andra tjejer istället och experimentera med en massa farliga saker XD
Idag kom Blair bara till första lektionen, sen drog hon. Hon skulle typ nånstans eller nåt 8D  Jag har gjort klart alla mina läxor, så nu kollar jag på The Vampire Diaries!! :D :D Det är bäst!!! :D :D Ni måste kolla på det :D
Jag tänker inte säga vad det handlar om, det får ni upptäcka själva XD men om ni gillar Twilight, så gillar ni detta :D Lovar!!
Hemsidan som jag kollar på heter: www.cucirca.com, så det är bara att börja kolla :D :D
Nu ska jag kolla på det 10 avsnittet XD
Ha det så bra!! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0