Hello guys :D :D

Hur har eran helg varit än så länge??? Min har varit helt ok :D Jag och Jonathan har varit ute och lekt, sen har jag pluggat lite och nu har jag ganska tråkigt XP Om ni också har tråkigt så kan vi ha tråkigt tillsammans genom att ni läser och jag svarar på alla dessa frågor som jag kopierat från en annan blogg :D (hoppas att det är okej)


Namn: Johanna
Piercingar: Nej, men vill kanske ha i framtiden :D
Tatueringar: Nej, men ska absolut skaffa XD XD
Längd: 168 eller nåt 8D
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Brun
Fräknar: Nej
Motto: Du måste inte vara perfekt för att vara lycklig :D :D

Kär? Inte vad jag vet XD
Önskar du att du bodde någon annanstans? Hmm, neej, men jag skulle vilja ha ett större hus XD
Tycker du att du är attraktiv? Hahaha, jodå :D :D
Dricker du? Nej
Röker du? Nej det gör jag inte och kommer aldrig att göra!!
Vilket schampo använder du? Ett spansk som heter Stylo eller nåt :D
Vilken parfym använder du? Jag använder typ aldrig parfym, men när jag använder det så använder jag ett med Power Puff Pinglorna som jag fick av min pappas moster i Spanien XD XD
Vad är du rädd för? Hajar, ormar, stora spindlar och Voldemort XD
Gillar du att tvätta? Nej :D
Gillar du berg-och dalbanor? JAAAA :D :D :D :D :D
Senaste...
Filmen du hyrde? Vi hyrde 3 filmer idag - The kids are all right, I rymden finns inga känslor och Trollkarlens lärling
Filmen du köpte? Oj, det var nog innan jul, så jag vet inte XD
Låten du hörde? Priscilla Ahn - Dream
Personen du ringde? Mamma :D
Personen som ringde dig? Mamma :D
TV- program du såg? Project Runway 8D
Boken du läste? 1:a Harry Potter boken :D
Personen du fick ett e-mail av? Ingen aning XP
Personen du fick ett brev av? Brooke som skickade ett julkort <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Om man ska räkna med pappa, så var det i måndags, annars var det alldeles nyss :D
Saken du köpte? Julklappar tror jag XD
Favorit...
Låt: Avril Lavigne - What the hell :D
Sak att göra: Bada :D
Sport: Vet faktiskt inte XD
Dryck: Coca Cola :D :D
Kläder: Slapp sommarklänning eller slappt linne med jeansshorts och skjorta :D
Film: Avatar, The A-Team m.m 8D
Serie: The Vampire Diaries :D :D
Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Nej, jag tror inte det ;)
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Har jag säkert, men jag gillar inte att ljuga XD
Varit i slagsmål? Nej, kanske när jag var liten, men jag tror inte det
Blivit arresterad? Inte än... :D
Vad har du gjort idag? Varit ute med Jonathan, kollat på tv, varit inne på datan och spelat RISK med familjen :D
Var det kul? Japp :D :D
Brukar du svära mycket? Hehe, ja ganska mycket faktiskt XD XD
När stiger du upp på morgonen? Vardagar - 07.30 XD  Helger - mellan 10.20 och 11.20 :D :D
Vad har du på dig? Mjukisbyxor och ett randigt linne :D
Vad ska du göra ikväll? Titta på film och äta chips med familjen :D :D
Vad är du allergisk mot? Nickel
Var har du ont? Jag har lite träningsvärk i benen sen zumban XD
Använder du hårspray? Nej
Kan du stå på händer? Hahaha, i vatten kan jag det!! :D :D
Salt eller socker? Socker :D
Är du glad nu? Japp :D :D
Var du glad igår? Jaa, jag tror det :D
Vad dansar du till? Glada låtar :D
Kan du sjunga? Haha, jag vet faktiskt inte :D :D
Spaghetti eller makaroner? Båda! :D
Land du vill besöka? Portugal!! :D halva min släckt kommer därifrån :D :D
SLUT :D
Hoppas att ni fick nåt att läsa nu :D :D
Ha en bra helg nu!!
Peace & Love
J
PS.Ät mycket chips och godis nu!! Det ska i alla fall jag göra :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0