Dag 2 - En person jag vill träffa just nu

Just nu skulle jag vilja träffa min mormor <3
Hon gick bort i cancer sommaren 2009, men jag väntar fortfarande på att hon ska komma innanför dörren hemma och krama om mig en gång till <3 Jag vet att det inte kommer att hända, men jag hoppas fortfarande...
Jag skulle göra vad som helst för att få vara med henne en enda dag till...
Men jag vet att hon är med mig just nu i denna stund då jag skriver detta, och det gör mig glad att veta att hon finns här fastän jag kanske inte ser henne <3 Jag vet att hon är hos oss och skänker oss lycka när vi behöver det som mest och att hon hjälper oss att lyckas med allt som kan komma i våran väg och jag vet också att hon vakar över oss och skyddar oss med sin kärlek <3
Jag fäller en tår nu när jag skriver detta, men det är inte på grund av sorg. Det är på grund av lycka eftersom att jag har haft turen att träffa och lära känna en sån underbar person som hon som alltid var lycklig och pigg och redo att möta världen.
Nu är hon fri från all smärta som cancern gett henne och nu kan hon möta världen själv tills jag kommer och vi gör det tillsammans <3 <3
Jag älskar dig!!!! <3 <3 <3 <3 <3
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Elin Hamberg

Gú vad fint!!! :'8 det är nästan så jag faktiskt fäller en tår :'( <3<3

2011-02-01 @ 18:59:47
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0