You know my name, not my story

Hello there people!! :D :D
Kom typ precis hem från bion XD vi kollade på "Min låtsas fru" med Adam Sandler och Jennifer Aniston :D :D den var helt OK XD XD
Idag har vi varit ute XD och så åt vi lunch vid stranden! :D :D det var supergott :D :D vi åt fisk och sånt, men det var verkligen super!! :D :D det var länge sen jag var där och åt, så det var kul :D :D pappas flickvän följde med och åt, men sen lämnade vi henne hemma hos sig (hon skulle typ på nån fest XD) och så åkte vi till bion :D :D :D
Det var typ det som jag har gjort idag :D :D
Nu ska vi snart äta :D :D
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket nu när jag har varit här, men jag ska ta igen det när jag kommer till Sverige igen XD XD
Ses imorrn!! :D
Peace & Love
J
Bild från weheartit.com :D :D

PS. Om en vecka fyller jag 15!! :D :D Önskar mig lite olika saker, men härifrån vill jag ha ett par gummistövlar :D :D I know, intressant att veta XD XD hahaha, sorry guys, but thats me :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0