Today :D

Idag har vi åkt till Gustavsberg och gått på bio med alla 8:er :D Vi såg på en film som hette Prinsessan :D Den var jätte jätte bra och handlade om en 18 årig tjej som var ganska tjock och som ville bli skådis. Hon går i en teatergrupp på skolan vilket hon tar superseriöst, medans alla andra inte gör det. Hon blir illa behandlad eftersom att hon är stor o s v. Men plötsligt träffar hon en dokumentärfilmare som ska försöka hjälpa henne att lyckas att bli skådis :D :D
Efter bion åkte vi tillbaka till skolan och åt lunch där det serverades fiskbullar XP jag åt en macka och ett äpple när vi kom tillbaka till skåpen XP Sen hade vi SO, matte, träslöjd och så slutade vi vid 15.20 :D Idag var längsta dagen, men den kändes inte så lång eftersom att vi var på bio :D :D
När jag kom hem åt jag lite mat från igår(jag hade ont i huvudet och var ashungrig!) medans jag kollade på Top Model :D och sen kollade jag på Projekt Runway medans jag pluggade lite franska(har prov på fredag) :D :D
Så nu ska jag alltså plugga lite franska, SO och kanske lite matte om jag orkar XP
Ses!! :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0