Today!! :D :D

Idag har jag, mamma och Jonathan åkt till Björkvik och gått på isen :D :D det var jättekul, men det var ganska jobbigt att pulsa i snön XD det kanske kommer en bild sen XD
Sen åkte vi till Ingarö Golfklubb för att kolla på nån långskid-tävling :D :D Monica(moster) och en massa andra Body Joy medlemmar var där :D :D min morfar var med i loppet, men vi såg bara när han startade XD
Min supercoola outfit XD tjocktröja - mammas, linne - H&M, tights - ingen aning XD strumpor - ingen aning XD
PS. Jag bytte om när jag skulle på bio XD
Sen åkte vi hem och åt lunch och sedan åkte jag, Hanna och Carro buss in till stan och gick på bio :D :D vi såg Burlesque, där Cristina Aguilera är med :D :D den var superbra!!! :D :D :D  Jag tänker inte berätta vad den handlar om, utan ni får se den själv :D :D hehe XD XD (sorry Sofia och Elin, men ni är ju sjuka, så ni får följa med nästa gång XD)
Just nu sitter jag i soffan med Jonathan och ska kolla lite på Dream Girls som går på 4:an nu :D :D Mamma är på tjejmiddag hos en kompis och kommer hem när som helst nu :D :D :D
Aja, nu kommer Dag 14 :D :D
Peace & Love
J
PS. Börjar använda kompisarnas riktiga namn XD Brooke - Sofia, Blair - Elin, Keira - Hanna & Carro - Carro XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0