Tjena allihopa!!! :D :D

Idag har det varit en ganska chill dag :D :D
Jag vaknade vid 10.12 (för tidigt!!), somnade om vid typ 10.45 och vaknade igen vid 12!! :D :D :D :D :D hehehe, jag är såå busig XD XD
Hehehe, när jag gick upp satt Jonathan och Nicole(kommer ni ihåg att jag skrev igår att mammas kompis skulle komma med sin dotter och sova över?? Aja, kompisen heter Ullis och dottern heter Nicole XD) och spelade data och kollade på tv :D Jag klädde snabbt på mig(mjukisbyxor och skjorta för den som vill veta XD) och satte på min data och så gick jag in på facebook :D :D jag tog en macka till frukost, och sen gick Jonathan hem till sin kompis, och jag, mamma, Ullis och Nicole åkte in till Nacka Forum för att köpa födelsedagspresenter till Jonathan som fyller år imorrn :D :D jag kan tyvärr inte berätta vad det var vi köpte, men jag tror att han kommer att bli nöjd :D :D jag lägger ut bilder imorrn på vad han fick :D :D
Sen åkte vi och lämna Ullis och Nicole hemma hos Ullis pappa, och så åkte jag och mamma till Coop och handla lite mat och så XD
Sen när vi kom hem gjorde jag lite NO, men jag fattar inte sista frågan, så jag frågar läraren på måndag XD
Ullis och Nicole kom för en stund sen, och dom ska sova över här ikväll igen :D :D
Så nu sitter jag med datan, mamma och Ullis lagar mat(lasagne) och Nicole slutade precis spela Wii :D :D
Jag vet att detta var värsta onödiga inlägget, men jag kände för att skriva lite :D :D
Justee, jag glömde att lägga ut den absolut bästa filmen på gårdagens inlägg ^-^, men här kommer den!! :D :D
Ha en grym lördag!!
Peace & Love
J
Typ den bästa filmen som jag har sett ever!!! :D :D
Det är en parodi på "Hitler- tilden" med Charles Chaplin i huvudrollen :D :D
Så jävla bra film asså!! :D :D
Ni måååste se den!!
Filmen heter "The Great Dictator", men det står på spanska i bilden XD sorry!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahahaha den är så rolig, speciellt med pennorna!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D <3<3<3

2011-02-20 @ 12:16:48
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0