Think of all the beauty still around you and be happy

Tjena mittbena XD XD hahaha, so funny so funny XD XD..... ehm, aaa, idag kom det några svenska kompisar hem till oss :D :D Mamman är svensk, pappan är spansk och de 2 döttrarna är mittemellan XD XD
När dom kom var jag ute med Jonathan, Rebeca, Joel och Rafa och typ gjorde lite olika stuff XD XD sen kom ju dom, och då kom även 2 andra barn ut och lekte med oss :D :D
Vi körde 15 (för er som inte vet vad det är, så är det en slags kurragömma XD) och efter ett tag skulle vi äta :D :D dom vuxna hade grillat, så det var jättegott!! :D :D vi var 11 stycken som skulle äta (7 barn och 4 vuxna XD), så vi barn åt först :D :D
Efter maten fortsatte vi att leka, tills jag, Elsa (en av döttrarna XD) och Rebeca gick till macken som ligger typ 3 minuter härifrån :D :D såklart följde 2 vuxna med (pappa och Elsas pappa) XD Vi köpte 2 tidningar var, och så köpte jag ett par armband oxå :D :D :D
När vi kom hem var vi mest inne, för det blev typ fett kallt ute! XP XP
Efter att the swedish and the spanish people hade dragit, tog jag ett varmt bad :D :D det var superskönt!! :D :D sen åt vi middag medans vi kollade på en fotbollsmatch mellan Malaga och Almeria (dont know vad det heter på svenska XD) :D Malaga vann med 3-1 :D :D :D :D :D hahaha, det var en kul match att kolla på :D :D :D
Nu ska jag kolla lite på Modern Family :D :D
Ses 2morrow :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0