So busy so busy

Japp, jag har haft ganska fullt upp igår och idag XP Jag har miljoner saker som ska vara färdiga tills på fredag känns det som XD
På fredag har vi matte prov, så jag måste bli färdig med några repetitionsuppgifter. Sen så har jag franska prov, som jag inte har övat så mycket på p g a SO:n!! Där håller vi på med en uppgift som heter Europaresan som ska vara klar på fredag, och även fast jag precis blev färdig med dagboken, så har jag ändå en massa saker som ska bli klart XP XP
Jag satt som en galning igår och idag, fastän jag dansade Bliss idag och jag missade ganska mycket pluggtid XD
Men nu orkar jag inte plugga mer!!! XD Nu ska jag ta det lugnt och skriva på bloggen i stället XD
Jag kunde inte göra Dag 10 igår, för jag hittar inte sladden som man för över bilder från kameran till datan XP men igår hade jag på mig en rödrutig skjorta från Lindex, ett vitt och svart randigt linne från H&M, mina coola jeans från New Yorker och så hade jag min ring från BikBok  som jag köpte i Nacka i lördags XD XD
Här kommer dag 11 :D :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0