Packar!! XD XD

Hello där!! :D :D
Imorrn är det ju äntligen dags för mig och Jonathan att åka till Spanien och hälsa på papi :D :D
Blev precis klar med packningen XD tog en ganska lång stund faktiskt XD XD men jag lyssnade på Spotify medans, så då blev det lite roligare XD XD
Vi kommer hem igen den 5:e mars, dagen innan jag fyller 15 år!! :D :D hehe, då blir det partaj asså XD XD hahaha, nee, vi får se vad vi hittar på XD
Sen dagen efter jag fyllt 15(:D) så har hela klassen prao i 2 veckor :D :D så det blir inge skola på typ 5 veckor XD XD det är ganska bra, för jag har fått pretty much homework XP XP
men men, ska bli så nice att komma till värmen och att få se papi och tha family igen!! :D :D
Ses imorrn!! :D :D
Peace & Love
J
Detta har jag med mig: 2 CD böcker, Nintendo DS(:D), 2 block + pennskrin, väska, flug-solglasögon och en lila solfjäder :D :D


RISK, bok(Harry Potter 1 :D), nessesär(eller hur det fan nu stavas XD), hörlurar i en cool grå sak(XD), mobil + mobilladdare, slangbella(är always med XD) och min "filosofax" för att kunna planera läxorna XD
Tyvärr kommer det ingen bild på läxorna, det är för deprimerande XD XD
Sen så har jag med mig en massa kläder oxå, men jag orkade inte fota dom XD XD

PS. Hann inte med Dag 22, men den kommer i nästa inlägg XD XD + så kommer Dag 23 oxå :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0