Några saker som ni kanske inte visste om mig :D :D

1. Jag har ett födelsemärke som sträcker sig över halva pannan XD XD det syns typ bara på sommaren och ser ut som en mörkbrun fläck XD XD
2. Jag gillar inte Justin Bieber! Sorry girls!!
3. Jag LOVE smilisar XD
4. Jag gillar inte att prova nya saker inom matlagning XO när jag var liten "tvingade" min pappa i mig en massa läskiga grejer XD
5. Jag tror på magiska grejer, som, aaa, magiska grejer XD XD
6. Jag är barnslig och jag hoppas att jag alltid kommer att vara det :D :D :D
7. Jag är en bra lyssnare :D
8. Jag är mörkrädd XD
9. Jag tror att jag i mitt förra liv blev jagad in i en mörk gruva och att nån väntade där på mig och typ mördade mig XP XP     När jag, Hanna, Sofia och Elin var på Tekniska Museet(tror jag att det var XD) gick vi ner i en gruva, och jag typ flippa ur och fick panik och bara drog!! flyktinstinkten tog över på en gång XP
10. Jag tror att varje bild har en egen historia :D :D
11. Im a bit crazy XD XD
12. Jag älskar att gå på bio!! :D :D :D
13. Jag drar till Spanien nu på tisdag!! Cant wait!!! :D :D :D
14. Jag är en tänkare XD ibland poppar bara nån tanke upp i huvet och jag glömmer helt bort vad jag håller på med XD XD jag kan oxå bara sätta mig ner nånstans och bara tänka på vad som helst :D :D
15. När jag var liten ville jag bli delfinskötare :D :D
16. När jag gick i 5:an hade jag en så tråkig engelskalektion att jag tog en massa tushpennor och började måla en massa streck i mitt ansiktet med en massa olika färger XD XD sen skulle jag åka till Gustavsberg och simma, så alla satt och stirra på mig i bussen XD XD hehehe, och sen när jag kom fram till Gustavsbergs- badet, skulle dom ta kort på alla som gick på simning(dom skulle fixa nåt medlemskort, eller nåt XD), men vi bestämde att dom skulle ta mitt kort nån annan gång XD XD
17. När jag och familjen kollar på en fotbollsmatch mellan Sverige och Spanien brukar alltid jag sitta i ett eget hörn av soffan och heja på Spanien, medans mamma och Jonathan sitter vid en annan hörna och hejar på Sverige XD XD
18. Jag börjar alltid skratta när nån annan gör det :D :D
19. Jag är nästan aldrig sjuk :D :D
20. Jag vill börja använda ringar XD dom är så himla coola XD XD speciellt dom stora XD
21. Jag är dålig på att planera arbeten XD jag brukar nästan alltid lämna allt till sista sekunden XD XD
22. Jag biter på naglarna XD
23. Jag gillar att springa ut när det spöregnar XD XD man blir så blöt... :D :D
24. När jag och Jonathan var små och bodde i Spanien brukade vi gå ner till stranden med mamma och pappa och leta efter sjöstjärnor som vi la i några plastlådor med vatten i :D :D I still remember how beautiful they were <3
25. Jag samlade på små Disney gubbar när jag var liten :D :D jag har fortfarande kvar dom, men dom är i Spanien :D jag har en massa!!! :D :D
26. Jag har en crush på Jack Dawson i Titanic XD XD
27. I dont wanna grow old XP
28. I love ya all!!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0