Jumpalektionen!

Idag på jumpan  fick jag en boll rätt i ansiktet av en kille i klassen :( han "sköt" iväg den med en innebandyklubba(han spelar innebandy, så ni kan ju tänka er hur ont det gjorde) och den träffade mig i ansiktet. Jag blev så chockad att jag började gråta och när jag försökte andas så gick det typ inte! Det var asläskigt, men Brooke var där med mig, så hon sa till vikarien att vi skulle gå upp till omklädningsrummen och att vi skulle vara där en stund. Som tur var så sa han att det var okej, och så stannade vi där under hela lektionen :D :D När jag kom hem såg jag att jag var röd vid kinderna och på näsan, men jag tror att det har gått över nu :D men istället jag har lite ont i huvudet och i nacken XP
Ses :D :D
Peace & Love
J
PS. Blair var på möte och Keira är sjuk XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0